dagen innan...

Har igen lust att julfixa...har inte städat mitt rum fast päronen tjatat jätte mycket,inte slagit in julklapparna och inte varit speciellt social. Inte för jag har så många paket att slå in men det måste ändå göras. Och jag har varit så jävla bitchig hela dagen dessutom. Man kan lugnt säga att jag vaknade på fel sida. Allt har varit fel och jag har varit grinig mot allt och alla.  Korten från balen kom idag. Det var riktiga fotografer på plats så man fick ta lite proffsiga kort men jag hatar min bild! Helkroppsbild...inte riktigt vad man vill se.

Har iallafall varit i simhallen och simmat och bastat lite. Det var iallafall härligt! Saknar simmningen så himla mycket. Det blir inte så ofta nuförtiden då mitt liv är helt uppbokat med annat. Men då uppskatar jag de gånger jag faktiskt hinner simma.

Just nu sitter jag och lyssnarpå störtskön musik men det är nog dax att fixa det som faktiskt måste göras.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0