Det bästa

Det är så jobbigt att vara sjuk! NOT! Så länge man inte är så där jätte sjuk så man inte göra någonting utan att bli yr. Men att vara så där lagom sjuk så man ändå måste stanna hemma från skolan det är bra härligt! Då kan man ändå klara av att göra saker fast inte dom absolut tråkigaste för man är ju ändå sjuk. Men att krypa ner i sängen och sätta igång en gammal tecknad film...SÅ HÄRLIGT!

Det är exakt vad jag gjort. Var hängig och hade ingen ork så jag åkte hem innan sista lektionen som är på 3h. Började kll på film nästan direkt och kröp ner i min varma, gosiga säng. Denna gång blev det Toy Story 1 och 2.



Filmer blir så mycket bättre när man inte sett dom på ett tag så dom här filmerna blev helt suveräna eftersom jag inte sett dom på jättelänge!

Tyvär blir det skola imorrn för det är bara jobbigt att missa massa så dt är lika bra att gå dit...skulle vara skönt att vara hemma typ resten av veckan...

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0