eftertanke

Känner mig som värsta filosofen ibland. Vissa dagar kan jag gå runt och bara tänka på lite ditten och datten. Komma fram till egne teorier om meningslösa saker och ibland tänka riktigt seriösa tankar. Som om vad som ska hända efter studenten, hur jag ska förbättra ekonomin, hur jag ska lägga upp planeringen för en tid framöver och så vidare. Ganska kul faktiskt. Vet inte vad som hänt mig. Jag har blivit så lugn och tillbakadragen. Orkar inte träffa folk utan vill helst bara sitta i min ensamhet, lyssna på skön musik och läsa en bok. Men snart börjar skolan igen då kanske det blir fart på mig iaf.
 Eller redan igår var det lite sociala känslor som kom fram. Fick i torsdags frågan om jag skulle ut på fredagen men det hade jag inga planer på så svaret blev nej. Men igår natt vid 2 får man då ett sms "Du skulle vart med det var skit kul :)" Tack för den tänkte jag och somna om.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0