jullov

Nu har jag äntligen jullov! Så imorgon ska jag sova ganska länge iallafall! Kan inte sova för länge för jag måste upp och duscha för att hinna fixa håret innan jag drar till Michis. Det är dax för balen så jag ska hem till Michis och göra mig iordning och sen sk vi åka till Västerås tillsammans och där träffa upp de andra.
Är egentligen inte så pepp men jag hoppas at jagblir det imorrn men det blir ju aldrig roligare än man själv gör det så det är väl bara och tagga! Känner att det blir väldigt många uttropstecken nu...

Det sista jullovet på gymnasiet alltså. Tyvär får jag inte så jätte mycket ledigt eftersom jag ska jobba. Vilket iochförsig är bra eftersom jag får pengar men det är ju faktiskt väldigt skönt att sova också.

På lördag bär det iallafall av till Göteborg. Äntligen! Känns som att det var en evighet sen vi köpte biljetterna. Ska bli så härligt att gå på stan, dra till Liseberg. Och nu är det även bestämt att vi ska på nån VIP-bio. Det ska bli skoj! Väldigt skönt med lite minisemester såhär innan nya året.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0