nu då?

OK jag ger mig. Det är inte så kul att vara sjuk. Jag är SÅ rastlös. Redan kollat på film. Kanske borde ta och göra den där eng-recensionen. Eller kanske inte.
Har iallafall gjort en vettig sak. Nu är min önskelista officiel. Har gjort jättefint för att päronen inte ska kunna köpa fel med bilder och exakt vilken sida grejerna finns på. Ska snart ta och maila den till pappsen. Han kommer bli jätteglad! Nog för att dom brukar dissa mina önskelistor men man kan ju iallafall försöka.

Just nu hoppas jag bara att turen är med mig och att allt löser sig. Om det inte gör det kan jag inte följa med en nära kompis ut. Hon fyller äntligen 18 år och jag vill så gärna vara med och fira henne. Jag har redan lovat henne ett jävla röj på födelsedagen och det vill jag hålla. Men ikväll, då får jag reda på om det skiter sig eller ej. HoppasHoppasHoppas!

Nu fryser jag så nu ska jag leta upp de helt underbara skidstrumperna.
Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0