to much...

Vad allt kan kännas jobbigt ibland. Haft en asskojig helg men sen jag kom hem från Södertälje igår har allt varit skit rent ut sagt. Vill inte vara hemma men orkar samtidigt inte åka iväg...jag känner mig som en deppig jävla bitterfitta men det är jag ju egentligen inte! Så jag vill bli pigg igen och vara mitt vanliga jag. Vill inte behöva vara falsk för att klara av att gå tillbaka till skolan imorrn. Borde vara jättepepp, har faktiskt bal på fredag men inte ens det känns kul just nu... 

Men som sagt så var början av helgen asskojig! Eller det började redan i torsdags egentligen. Hade inga lektioner men kom till skolan endå efter lite luciafirande med xtra mammans dagbarn. Vi skulle jobba lite på projektet men det gick ju sådär. Alla tre var jätte pigga, kanske för pigga. Vi är blev nästan klara med den dansen vi skulle bli klara med men det tog sin tid för vi bara flummade hela tiden. När vi tillslut gav upp för dagen drog jag och en av mina närmaste kompisar till Etuna där vi gick i lite affärer för att få idéer till både julklappar och födelsedagspresenter. Sen var det dax för fika på kaka! Vi har det som vår grej. Vi ska hinna testa på alla caféer i Etuna och Västerås innan sommaren. Eller kanske inte alla men så många som möjligt iallafall. Egentligen är jag sjuk och var det redan då men jag vill inte ge upp och åka hem och ligga still. Hursomhelst så tog jag bara en latte men den var jätte äcklig! Vi kommer nog inte gå tillbaka dit igen. Älskade deras inredning, ett riktigt mysigt ställe men har man äcklig latte blir det faktiskt många minuspoäng.
Sen var det dax! Som jag har längtat! Hade klipptid hos världens bästa frisör. Säger bara Studio Ett is the shit! Iallafall så hade jag tagit beslutet. Nu är det dax att klippa av skiten. Orkar inte med mitt hår. Så bort med det och fixa luggen. Det blev inte jättejätte kort utan lagom så det slutar strax över axlarna.

På fredagen sen då så hade jag egentligen lektioner. Eller vi skulle kolla på musikernas luciatåg och sen typ jätte många timmar senare hade jag röst&rörelse lektion. Hur skojig den lektionen än är så struntade jag i hela dagen. Fick senare höra att R&R lektionen blev inställd så det var bara luciatåget som jag missade.
Anledningen till att jag struntade i skolan var för att jag skulle upp till min syster och följa med på KTHs julsittning. Lustiga typer dom där pluggisarna men det är alltid skoj att hänga med på. Men vi orkade inte åka nattbuss hem till systers lägenhet så vi tog sofforna på vibban istället.

Lördagn blev sen en lite flummig dag som jag skriver mer om en annan gång. Men nu sitter jag iallafall här och deppar men ska dra ut på en promenad i vintermörkret och sen köra lite minispa. Kanske blir på lite bättre humör.
Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0