cosmo

Fick hem nya nummret av cosmo. Lyckades pigga upp denna dag som bara gått käpprätt åt helvetet! Strömavbrott i skolan så allt jag hade skrivit i loggboken men inte hunnit spara bara försvann, dålig sömn och bara piss med allt. Men fick som sagt nya cosmo och det stod en hel del om julklappar och då slog det mig. Det är faktiskt jul snart! Det är faktiskt inte långt kvar fast det känns så. Började iallafall fundera på vad jag önskar mig i julklapp för det har jag inte ens tänkt på! Kom inte fram till så mycket men lite iallafall...Bl.a:
- En ny parfym
- Termos med läckert motiv
- Presentkort så jag får shoppa
- En väldigt bra väska. Exakt en sådan jag behöver skulle sitta fint
- Skor
- Boken "1001 böcker du måste läsa innan du dör"

Men när det är jul är det inte bara att få massa julklappar till sig själv. Det är väldigt härligt att ge bort saker och se att personen i fråga blir glad för paketet. Så det är dax att ta sig en funderare över vad jag ska köpa till alla. Har lite idéer till syrrorna men vi får se om  jag kanske kan komma på något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0