lovely

Pepparkakor! Äter så mycket pepparkakor just nu. Lär ju va så tött på det tills julafton men det kan jag ta. Det är nu jag vill ha det så det är nu jag äter det! Blir en hel del fika just nu bara därför, för man måste ju ha någonting till pepparkakorna också.

Såg en så bra film igår. Var hemma hos en kompis innan vi skulle dra iväg på annat håll. Iallafall så satt vi och kollade på lite filmer. Så vi ser den svenska filmen "Stockholm Boogie". Helt grymt bra! var lite oväntat men sånt är alltid kul.

Har egentligen massa saker att fixa men har inte riktigt lust att göra någontingså då truntar jag i det. Lite skolgrejer som alltid men sen även en hel del planerande att kirra. Det krävs ett välpanerat liv för att klara allt jag ska hinna med så då är det bara att sätta ett schema och sen försöka hålla det så gott som möjligt.

Längtar till så mycket grejer! Först och främst till på lördag då det blir lite shopping och en dag på stan. Sen till nästa helg då bl.a en kompis fyller 18 så det blir utgång, tävling, träffa de gamla kompisarna (de är inte gamla men de tillhör inte de nyaste kretsarna) och dessutom lite pepparkaksbakning(kanske). Och sen på måndagen bär det av till sthlm för att kanske shoppa lite och bara hälsa på. Fika lite och bara softa runt helt enkelt. Sen på torsdagen ska håret kapas av och på fredgen bär det kanske av till sthlm igen(fan va jag far runt). Kommande vecka så slutar skolan för teminen så det bara är ett halvår kvar sen och det firas med att gå på vinterbalen. Sist men inte minst så bär det av till Gbg den hlgen också. Fullsmockade helger alltså som fylls ut med lite av varje på vardagarna. Men det är så det ska vara!

NU ska jag ha pepparkakor för det har jag längtat efter hela dagen! Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0