virrig värre!

Nog för att jag är virrig i vanliga fall men nu är det faktiskt värre än värst. Fick panik när jag inte kunde hitta mina glasögon med tillhörande fodral. Har satt upp lapp i skolan tillochmed då jag trodde de blivit kvar i omklädningsrummet. Men vad ligger då i väskan som jag hade igår men som jag inte hittade just när jag skulle. Glasögonen såklart! Skönt att iaf dom kommit till sin rätt men det värsta är ändå att matkortet är försvunnet! Helt spårlöst! Så då får jag ingen tallrik tills jag hittar det. Köper nytt om det inte kommer fram efter helgen. Snyltar på andra så länge. Tar deras tallrikar när dom är klara och sånt. Vad gör man inte för att överleva?...

Fick reda på att biljetterna till balen släpps imorrn så det blir väl bara att flytta pengar till det för nu har jag faktiskt lovat att jag ska dit. Tur att jag får låna syrrans klännig så jag slipper lägga ut massa pengar på en enda klänning som man har en gång. Målet är att komma billigt undan. Om inte det redan märks tydligt.

Med allt kaos runt om mig så längtar jag extremt mycket till på fredag då det bär av till saco-mässan. Det är väldigt kul att gå på mässor i vanliga fall men den här gången blir det en viss mening med att gå dit för det är lite hjälp inför valet med högskola och sånt. Kommer sen stanna kvar i sthlm för att först gå på stan med kompisar och sen sova hos sis.

Nu måste jag faktiskt avsluta och sätta igång med plugg och framförallt buta låt! Har väl hört Neverstores Hold On ca 7 gånger från det att jag startade datorn för inte så länge sen. Man ska inte tjata ut låtarna direkt är mottot.

Klart slut, over and out. Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kanske också ska stanna kvar i stockholm efter saco-mässan, det är dock inte hundra än

2008-11-19 @ 20:44:25
Postat av: Anonym

Tydligen så gillade inte bloggen mitt namn, det är Ellen som skrev den förra kommentaren om du undrar

2008-11-19 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0