1 april

Har inte råkat ut för några större skämt vilket jag är glad för eftersom jag är så lättlurad. Dock så fick ja ett mess från Alex om att jag skulle få reda på vad det är för hemligt hon har planerat till mig. Trodde henne men sen när jag tänkte efter blev jag lite fundersam och efter att ha frågot om det var seriöst eller ett 1 aprilskämt så visade sig såklart att det var ett skämt. Fan...

Helt grymt härlig dag idag asså! Hade bara 2 softa danslektioner och sen sista projekttiden för alltid. Och eftersom vi varit väldigt duktiga och arbetat med rapporten ordentligt hela tiden efter föreställningen så var det bara småsaker att fixa idag. Så efter lite bråk med datorn så blev den faktiskt klar. Ska bara lägga till lite bilagor men det är liksom ingenting i jämförelse med allt vi redan fixat. Slutade alltså tidigare men eftersom det blev ca 1 timme vi sulle vänta tills tåget gick så blev det ett litet stopp på donken för att köpa glass. Fett nice! Har varit på toppen humör hela dagen och är fortfarande det. Lite jobbigt med tanke på att jag bara sitter här i mitt rum framför datorn och segar. Vill hitta på nått men det finns ju liksom ingenting att göra här i H-näs. Hatar det verkligen! Vill bo i en större stad nu!  

Fick biljetten till studentfesten idag. Yeey! Fan vad jag längtar nu. Vet att tiden fram till studenten kommer gå hur fort som helst men jag vill verkligen bort nu. Behöver förändringar i mitt liv och efter studenten blir det förändringar vare sig man vill det eller inte.


Asså shit vad jag är rastlös! Får verkligen damp. Men med tanke på att jag faktiskt har en del att fixa så är det väl bäst att jag sätter igång med det nu.

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: alex

väldigt kul att du faktiskt trodde du skulle få veta. hahaha! xD klockrent.

2009-04-01 @ 21:44:14
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo mer lättlurad människa finns nog inte!! hehe.. kmr kankse missa din student lite btw.. men är i västerås å gör certifiering så kan smita iväg å kolla när ni springer ut iaf :D

2009-04-01 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0