beroende?

Måste säga att det är väldigt beroendeframkallande att blogga. Kan knappt låte bli att skriva under en dag. Visst bloggar jag inte om jag verkligen inte hinner eller så men typ idag har jag ju inget att skriva men ändå sitter jag nu här och skriver.

Har varit jätte duktig och varit på träningen idag. Men om det inte varit för att Alex tjatar på mig så jag faktiskt dyker upp på träningarna skulle jag inte varit speciellt hurtig under våren. Så bra att någon tjatar lite.
Eftersom Maria är i Florida och solar och har det skönt så fick vi ha Junior som vikarie. Riktigt kul lektion men den människan är verkligen hypad!
Och idag kan jag vara riktigt nöjd! Stretchade lite som man gör på träningen och tada! Jag är typ helt nere i spagat! Visst höften var inte helt rak och kanske satt lite tokigt men jag satt typ helt. Och det är stort för mig!
Stannade kvar på dansskolan fast jag inte skulle träna mer men det skulle Alex och eftersom jag ockuperar Alex lägenhet i några dagar så stannade jag såklart kvar. Så det blev lite tidsfördriv med att gå och sola, dra till konsum och köpa mat och lite allmänt flummande. Fick även sitta och kolla på modernlektionen och aahh vad jag ville dansa! Saknar att ha modernt med Daniel och avslutningsdansen är helt jävla klockren! Allt som allt var det en riktigt nice söndag helt enkelt.
Men imorrn blir det då lite mer drag eftersom det bär av till Sthlm. Åker strax efter 9 så vi är framme en stund efter 10 och då ska vi möta Johanna för lite brunch(frukost för oss vanliga människor) för att sedan shoppa järnet tills vi ska käka lunch med Alex mamma. Efter det fortsätter shoppandet såklart. Inga planer på att försöka ha kvar lite pengar inte. Alex har ju tillochmed svart bälte i shopping enligt hennes mamma XD. 

Nu är det fan dax för lite Kenny Starfighter! So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste erkänna att jag inte var i min bästa form idag. men jag har fortfarande svart bälte i shopping!

2009-04-06 @ 20:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0