fight!

Klockan är inte ens halv 9 än men ändå sitter jag här och har redan duschat och borstat gaddarna. Är helt slut i huvudet. Och min hårbotten lär inte må så prima under föreställningstiden. Något mycket man ska få tupera och inte lite med dust it och spray som ska i heller. Men det var skoj att ha någon som fixade lite med håret på en men alla frisyrer kunde jag lätt ha fixat själv. Och löshåret är en riktig besvikelse. Är bara en liten hårboll som ska sättas fast med hårnålar.

Höjdpunkten under denna första repdag är iallafall slagsmålet med musikerkillarna. Nej, vi slogs inte på riktigt. I ett nummer ska det vara en liten fight så då ska vi dansare slåss mot varsin musikerkille och det var askul! Killarna var jätteduktiga på att ta till sig vad de skulle göra och det var jättekul att få slåss lite, även om det bara var på låtsas. Killen som jag slåss mot var tillochmed bättre än mig på att komma ihåg vad vi skulle göra för slagkombinatination. Men det är väl bara för att jag är så allmänt virrig. 

Nu är det seriös solning som gäller! Jag ska sola imorrn, på fredag och på tisdag med Hilal och se lär det ju inte bli så svårt att få med Alex att sola på söndag efter dansen. Eller?

Jaja, tänke slötitta på "27 Dresses" för att chilla lite. Så det är väl bäst att jag gör det nu.
Puss & Gull 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SOLA, SOLA, SOLAAAAA!!!

2009-04-15 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0