fresh

Känner mig jävligt fresh! Gick upp tidigt imorse, gymmade, stretchade(aj om faaan), solade, duschade, nytt smink och tada! Så jävla fresh! Fast morgonen blev lite smått stressig eftersom jag inte ville upp först så vaknade jag till ganska fort för att sätta mig i bilen för att hämta upp Ida och sen åka in til Katrineholm. I Katrineholm skulle Ida jobba på nautilus och jag följde med för att träna och sola. Så det blev en liten genomgång av de större muskelområdena så jag lär ju ha lite träningsverk imorrn. När jag ändå var varm i kroppen så stetchade jag ordentligt också. Både träningen och stretchen gick kanon! Som planerat skulle jag sola och så blev det. Blev lite extra glad när snälla tanten i receptionen inte ville ha betalt. Så 25 minuter solning helt gratis. Sånt gillar jag!
Nu när jag kommit igång lite mer har jag fått lite motivation och nu är det allvar. Från och med nu är det mer träning och striktare kost. Så please alla som läser detta som jag umgås mycket med. Fresta mig inte, jag ska inte käka godis och annat sunk. 

 Igår var det middag ute i skogen hos mormor och morfar. Inte nått big fan av påskmat men men...Kul att träffa kusinerna som man inte träffar så ofta. Blir lite segt att vara hos M&M så det blev lite promenader ute för att ha något att göra.


Idag efter besöket i Katrineholm så var det middag med den andra delen av släkten. Fortfarande inte så pepp på maten men det var skoj att träffa alla och oj vad skoj det är att dryga med Samuel. Speciellt att slå honom. Nä så mycket slåss jag inte. Dessutom är han snart mycket starkare än mig och då kan jag ju få igen för all skit.

Jaja, nästa gång man träffar den närmaste släkten är väl på studenten då. Gaah! vad jag längtar. Det enda bekymret är allt med sommarjobb. Har inget säkert men man får se. På nått sätt ska det väl lösa sig.

Tappade orken att skriva så jag struntar i det här nu.
Puss & Gull

Kommentarer
Postat av: alex

inget sommarjobb - inget London med Alex. där har du din motivation. hahaha! ;D

2009-04-12 @ 22:56:49
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: ida

e väl mig du ska tacka för solningen ;)

2009-04-13 @ 20:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0