gaah!

Va FAAAN! rent ut sagt! Hatar att sova för länge. Rent tidsmässigt i timmar är det ingen fara men jag vill inte vakna runt 10 eller senare så jag får panik då saker måste fixas. Jag har liksom inte fixat nått jag skulle göra under lovet. Jo en sak. Simmat men hur svårt är det liksom?
Nä nu ska jag följa min lilla lista och försöka stryka minst 5 grejer under dagen. Det som jag tror jag hinner med är:
¤Sy 1 av nattlinnena
¤Sy kavajen
¤Städa
¤Börja med sammen
¤Rensa garderoben
+ att jag ska flytta Emma. (tjäna 100kr! Yeey!)

Better get going!
SoLongSuckers! 

Kommentarer
Postat av: alex

kan du sy? :D det visste jag inte. muahaha!

2009-04-09 @ 16:43:14
URL: http://alexandralenander.blogg.se/
Postat av: Michis

sammen hade jag glömt... där rök påsken :D

2009-04-09 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0