hehe

Är man sjuk måste man hitta på någonting att göra så datorn har varit min räddning idag. Har tillochmed setat i fåtöljen lite för mycket för nu har jag ont i huvudet. Hursomhelst så tänkte jag bara sriva ett litet inlägg om programmet "Grillad". Kollade på webbtv på svt på avsnittet som visades i fredags. Gästen som skulle grillas var Dregen och det var lätt det roligaste programmet av dom som har sänts. Förutom att min favorit Ankan inte vara med så vara det nästintill helt klockrent. Vissa var lite B men i helheten dörolig!

Ska hänga med Ida upp till sporthallen snart så hon slipper vara där helt själv men jag kan inte hjälpa till så mycket eftersom jag inte pallar men som sällskap duger jag iallafall.

Jaja, ett litet xtra inlägg idag då.
So Long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0