helt crazy asså!

Tanke: Jag följer för få bloggar och dom jag följer uppdaterar för sällan. Ta det som en pik folk.

Tack till Isabell som håller koll på donkens nyheter. Mitt liv är räddat då colasåsen kommer tillbaka. Yeey! Jubel i familjen Bach´s vardagsrum.

Härligt med en ledig eftermiddag. Får väl tacka Oscar som är sjuk och alla övriga i ensemblen som är halvdöda. Var så jävla trött så det var skönt att komma hem och chilla. Hann inte käka i skolan så det blev uppvärmd pizza som låg i kylen och lite smått och gott som jag hittade. För en gångs skull hade vi faktiskt lite att välja på. Nu sitter jag och 2 av 3 syrror och käkar chips och lys melk. Tjockis dag på hög nivå. Och vatten till det.

Sitter vid Idas bärbara och nu ska hon tydligen ha den. Bara för att jag använder den. Ska väl ta och börja med mattepluggandet så det är väl lika bra att jag stänger ner.
Peace Out!

Kommentarer
Postat av: alex

imorn får du fan se till att va bra!

2009-04-28 @ 00:52:22
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0