hey you

Är helt slut i kroppen och har blåmärken överallt. Orkar knappt stå upp. Men fan va kul det är att äntligen vara igång med föreställningen på riktigt. Hade premiär igår (+smygpremiären för bäckby på förmiddagen) och idag har det varit en lunchföreställning. Lite småmissar typ hela tiden men vad gör det? Kul när en lärare har koll på en hela tiden under en dans och ser till så man inte gör något fel och inte gör det enligt den men sen flackar med blicken (strikt förbjudet i just den dansen.Ok inte så mycket till dans, vi står typ still och gör massa handrörelser) enligt en annan lärare. Oops...

Nu sitter  jag i mitt rum och lyssnar på soundtracket till Across The Universe som är världens bästa film. Ska ta och kolla på filmen när jag bloggat klart. Har inte sett den på jättelänge fast jag tycker den är helt underbar. Ska ta pch krypa ner under täcket och kolla på filmen tills jag somnar. Iochförsig lärjag somn ganska snabbt med tankepå hur trött jg är men ändå. Höll tillochmed på att missa Hnäs station för jag höll på och somna hela tiden under sträckan mellan Etuna och Hnäs. Det hade varit klantigt.

Har liksom ingentig att skriva om och mina höfter gör så jävla ont så jag bara vill lägga mig ner och dö så jag skippar det här nu och slänger igång filmen.
Peace out!

Blir jävligt irriterad över att jag inte hittar "99" i orginalversionen. Bara så alla vet! 


Kommentarer
Postat av: alex

det hade varit ganska kul om du hade glömt hoppat av och fått åka lite längre, skulle va så typiskt dig på nåt sätt.

2009-04-24 @ 13:07:03
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0