Hurtbulle

Var ute och sprang idag igen. Fast idag gick det sämre och dessutom var det mycket tråkigare att springa själv. Ger inte upp lika lätt om jag springer med någon annan. Som Johanna sa "jag visste inte att du hade så mycket Ida i dig" då hon inte visste att jag också kan vara en jävla tävlingsmänniska.

Var ute vid Tuna ett tag med morsan för att fortsätta leta efter en studentklänning. Men jag hittade ingen fast jag testade en hel del. Testade tillochmed en vit fast jag inte vill ha det. Gjorde det mest för att få tyst på morsans tjat om att jag borde ha en vit klännig. Hittade en som jag gillade som var typ vit med stora rosa blommor på men den satt asdåligt. Och typ alla klänningar är så jävla korta.
Har 2 nya förslag men dom känns inte riktigt jag liksom. Båda är från MQ och är rutiga. En är väldigt stark i färgen och är typ turkos, röd och gul. Den andra är lite ljus röd/rosa.
Har börjat fundera på om jag inte ska ha en klänning jag köpte i Tjeckien förra året för den gillar jag mycket och så har jag bara använt den 1 gång så den är ju typ helt ny. Men jaja, jag får se hur det blir.

Haha! Jag vet någonting som ingen annan vet! Förutom morsan då...

När vi var ute vid Tuna passade vi även på att gå in på Coop och köpa mjukglass. Helt otroligt asså! Nu har jag inte ätit mjukglass på jättejätte många år för jag slutade gilla det men nu gillar jag det igen! Yeey! Så nu vet man vad jag kommer leva på i sommar.


Hittade precis "The Plan 09". Hade faktiskt massa nyårslöften och av alla dom har jag hittills fixat 2. Och det var att göra högskoleprovet och söka till högskolan. Av typ 20 grejer har jag fixat 2. Det är ju fan patetiskt! Iochförsig är det kanske inte riktigt löften utan mer ett upplägg för att sakeroch ting ska förbättras. Får väl börja följa "the plan" så jag faktiskt gör saker som jag bestämt mig för.

Ska ta och se om det blir någon middag. Är fett trött och det känns som att jag ska bli sjukare igen och det vill jag verkligen inte.

Puss och Gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0