knasigt

Vad knasigt det är. Känns inte som lördag. Känns inte att man har lov. Det ända som känns är bakfylla och en svidande hals. Efter att ha vaknat upp i V-ås, åkt hem i några få timmar för att packa om och hoppa på tåget igen sitter jag nu hemma hos Alex i Etuna. Hon spelar tv-spel men jag är totalt kass på det så jag bloggar lite istället.

Gårdagen var grymt kul! Det måste vi göra om någon gång mina underbara vänner! Började då med att åka hem till Hilal där vi lagade mat som vi satte oss och åt på balkongen. Riktigt härligt när solen lyste som den gjorde igår. Under en liten promenad med några stopp för att gunga märkte vi tillslut att klockan hade hunnit bli halv 7. Så det var bara att ta sig tillbaka till lägenheten för att göra sig iordning då vi bestämt att vi skulle möta Bella och Andreas vid 8 för att dra på förfest. Men allt blev krångligt så vi struntade i förfesten och började dricka hemma hos Hilal istället. Eller mest jag men iallafall. Tog bussen in till stan och så var vi då på Konrad. På vägen från bussen till Konrad mötte vi Johanna och lite kompisar till henne så vi blev lite mer folk när vi gick in. Efter mycket problem kom även Bella och Andreas som verkade ha haft en helvetisk dag men allt va lugnt nu när de äntligen fick festa. Så det blev en hel del dansande(även på bardisken), massa rökande, några cider och massa snack. Toppen kväll rakt igenom! Och GRATTIS till Bella och Andreas som har hållit ihop i 1 år nu(anledningen att det skulle festas) och hoppas ni får det kanonbra i Spanien!

Mådde inte så prima imorrse när jag vaknade men jag tog mig iväg till tåget. Men fan vad man kan hata små skrikiga ungjävlar på tåg när man är bakis. Fick damp på dom där små djävlarna! Men att jag inte mådde så bra kan jag bara skylla på mig själv för. Man märker verkligen att huvudet inte riktigt är med idag. T.ex. så brände jag mig på plattången men det tog ett tag innan jag fattade varför det brände på fingrarna. Så nu har jag brännskador på 2 fingrar. Stupid me...

Jaja ska väl kanske försöka fatta tv-spelet iallafall. Eller gå och hämta glassen kanske.

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Småungar är jävliga hur som helst

2009-04-05 @ 16:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0