lugn som en filbunke

Just nu är jag helt lugn inför premiären av Macbeth som är imorgon men imorrn när man står och väntar precis innan ridån går upp kommer jag dö. Om man har blivit nervös vid dom stunderna under repen så lär man bli helt flippad när det är på riktigt. Ska bli riktigt skönt att komma igång med själva föreställningsbiten. Dagens träning gick grymt bra, kanske tillochmed lite för bra. Inte bara för mig utan för alla så stämningen var nästan på topp. Skojigt! Vilka härliga människor man har omkring sig hela dagarna. Att man gör det stora projektet i slutet är egentligen synd för blir mer tajta som grupp för varje dag som går och man har kommit varandra närmare. Jag kommer verkligen sakna alla!

Måste ta och packa snart så jg inte glömmer någonting imorgon för gör jag det blir det panik x100. Och det orkar jag inte med. Så det gäller att få med sig allt och ha koll. Kommer inte hem igen fören på torsdag eftersom jag ska sova hos Hilal imorgonkväll. Går inga tåg liksom... Men jag har iallafall sovmorgon imorgon och det är skönt! Tåget går strax innan halv 8 så jag går väl upp vid halv 7. Riktigt bra sovmorgon om man jämför med alla mornar förra veckan och den här veckan hittills då jag gått upp strax innan 5.

Har under den senaste halvtimmen kommit på att att lite kaxigare popgrupper som All Time Low, We The Kings osv är riktigt bra! Eller kanske inte bra me skönt och lättsamt att lyssna på. Like it!

Ska sätta igång med packandet samtidigt som jag dansar runt till poppellipoplåtar.
Puss och Gull (så Alex vet, inget nytt uttryck, vi använder det enhe del i lilla familjen)

Kommentarer
Postat av: alex

inom familjen, ja, men du brukar inte använda det till allmänheten. och basåruvet, uttrycket är som följande: "COOL som en filbunke". pusselipuss.

2009-04-21 @ 23:27:59
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0