va sa du?

Kan börja med att medela: Nu har jag bäddat rent! Höll på att säga städa sängen men det blir ju fel.

Jaja, syskonkväll hos Ida ikväll då. Kom precis hem därifrån. Fast det blev inte bara vi systrar. 2 kompisar till Ida dök upp men vi hade iallafall middagen för oss själva. Det blev tacos till middag. Självklart med coca-cola till. Sen blev det godis och chips för sisådär 100kr. Så jag mår inte så jätte bra just nu. Kollade på "The Jane Austen Book Club" (typ nått sånt hette den). GAnska mysig film men ganska seg och förutsägbar också. Trodde Johanna skule somna ett tag men hon höll sig vaken och jg och Emma sat och körde våra små Kenny Starfighter-citat och konstiga låtar som vi gillar men inte kan texten på. Och Ida bara var eller satt och idiotförklarade mig och Emma(konstigt).

Var inne i Etuna en sväng för en liten jakt på en studentklänning. Hittade ett förslag men jag tror jag har bestämt mig för att inte köpa den. Kan lägga upp en bild på den imorgon. Annars så köpte jag ett par ballerinaskor, en kjol, ett linne och lite underkläder. Hann int vara i stan så längedå jag skulle hämta Johanna vid tåget, vilket jag gjorde för att dra ner till simhallen och simma några längder. Och försöka lära Johanna att croula. Det gick sådär. Lite bättre blev hon allt men lite mer träning skulle sitta fint. Ida passade på att träna medan vi simmade.
På söndag ska jag kanske med Ida till Nautilus i Kholm för att träna när hon jobbar och så tänkte jag passa på att sola då jag inte kommer in till Etuna för min söndagssolning.

Ska nog ta och sova nu då jag gjort allt jag skulle som jag hade som anledning till att starta datorn(fb, bdb och bloggar).
Kasst inlägg men man kan iallafall ha koll på mitt liv om man skulle tycka det var kul. Blablabla, skriver imorrn istället.

SoLongSuckers!

Kommentarer
Postat av: Michis

nämen, har du äntligen bäddar rent?

2009-04-09 @ 08:34:09
Postat av: alex

när ska du spilla nagellack i sängen nästa gång då?

2009-04-09 @ 17:19:53
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0