va vill du? men kom då!

Hälften gjort, hälften kvar. Och en härlig ledig dag i mitten. Men en fullbokad härlig dag. Vet inte riktigt än när jag drar men någon gång runt 12 eller så åker jag till Etuna för att träffa Michis. Vi har shopping och fika på schemat innan det är dax att dra sig mot teatern för att kolla på dansskolans föreställning. Hela 110 spänn har jag läggt ut på biljetten så bäst fan att det är bra.

Nu förstår jag vad Michis menade med att 99-orginalet var sämre än Macbeth- versionen. Det är inte bara sångaren som är sämre utan hela låten är väldigt b efter att ha hört Adam och folket som är grymma. Trodde dock inte Michis först för jag brukar gilla låtar som andra inte gillar men hon hade fan rätt den här gången. Pappas kommentar igår om slagsmålsnumret: Jag förstår inte hur en så tanig människa kan groula sådär. Ok han sa inte goula, han sa skrika. Men  vad han säger och vad han menar är 2 helt olika aker.

Har nu fått svar på min fundering kring cola-såsen på donken. Den har utgått ur sortimentet och ska inte säljas mer. Emma och jag blev grymt besvikna för vi tycker chokladsåsen där smackar röv. Hur kan man göra så mot mänskligheten? 


Det blev iallafall en livlig biltur hem igår då jag och Emma kirrade en ny inspelning och satt och sjöng massa låtar jätte högt och jätte dåligt. Päronen blev något trötta på oss. But does it look like we care?

Jaja, lite random pics från den senaste tiden. Har inte lagt upp så mycket pics då jag inte ens orkat lägga in dom på datorn från mobilen. 

Partyhyllan hemma hos Emma. Fixad by mig.







Peace out!  

Kommentarer
Postat av: Isabell

lugna puckar kolasåsen kommer tillbaka så fort de har hittat en ny utan glutenspår! ;P

2009-04-26 @ 14:22:11
Postat av: Johanna

Gissa hur många glassar med kolasås jag åt i Italien... hehe

2009-05-08 @ 15:28:18
URL: http://dasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0