Vaddå liv?

Nej man har fan inget liv när man går i skolan. Idag kom jag hem vid typ halv 7 efter att jag fått åka bil från V-ås(så skönt!) men då var det bara att sätta sig och äta. Men min lilla plan med att sticka ut för att springa gick ju käpprätt åt helvetet. För det första så kan man ju inte springa direkt efter att man ätit och då skulle klockan bli så mycket innan jag kom iväg och sen så dog jag typ efter maten. Blev helt proppmätt så jag fick ont i axeln. Så jag skippade springrundan vilket innebär att jag inte hinner ut någon dag den här veckan. Fan!

Slapp alltså åka tåg från V-ås då pappa var på en liten shoppingrunda på biltema då bilen ska opereras och han alltid vill ha nya grejer till hojen. Var riktigt skönt att åka bil och så var det kul att snacka lite med farsan. Han är så rolig när hon pratar om hojen eller banan eller klubben. Kul att han kan hålla på med något som han gillar. Jag menar jag har ju alltid haft simmningen eller innebandyn eller liknande och nu har jag dansen men han har ju alltid bara varit hemma, tränat lite i hemmagymmet eller så och donat med bilarna men nu har han ett eget intresse som gör hans vardagar lite lättare. Och han är så mycket gladare sen han köpte hojen. Ja han är bra rolig min farsa.

Egentligen är det ganska mycket problem och bekymmer just nu men jag orkar bara inte bry mig. Vill bara skjuta allt åt sidan och umgås med mina kompisar och göra saker som jag tycker är roligt. 

Tänkte ta och kolla på "Marie Antoinette" för att bara slappa innan jag somnar. Ida säger att den suger men då kanske den är bra att kolla på när man ska sova. Ska väl ta och kolla på den då men måste passa på att skriva en liten efterlysning. Om någon hittar mitt solglasögonfodral får man gärna säga till. Jag tänkte på dom som jag umgås jätte mycket med och har ganska bra koll på mig borde kanske ha sett till det.

Så ska ta och lyssna klart på Naive - The Kooks och sen är det filmen som gäller. Så go' natt och so long!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: alex

Ida har rätt, den filmen suger verkligen! stor miss, BIG NONO!

2009-04-16 @ 21:46:20
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0