what the!...

Ida ockuperar min säng. Hon har somnat med mina lurar i öronen. Bevis på att min musiksmak inte är så hemsk kanske?

Sitter och lyssnar på p3. Vad ovanligt...Men nu jävlar ska dom spela live musik med The Kooks! Wow! Nu lärde jag mig nått nytt - Deras bandnamn kommer från en Bowie-låt. +poäng till dom. Hade glömt hur underbart bra dom är. Säger bara det. Lyssna annars missar man något!
 
Så jävla underbar dag! Har gått en sväng på second hand i Hnäs och så en liten tur på Lager för att fika. Träffade Jannica som jobbade i fiket. Iallafall. Hittade en så jävla snygg tischa på Lager (köpte den dock inte). Dom har nått jävla gästspel där det är typ 7 (b)kändisar som designat varsin del a de 7 dödssynderna. En som Bob Hanson designat va så grymt snygg! Den var väldigt enkel, gillade den mest i blått men så var det en liten ficka p bröstet och ett tryck där det stod "lycka är att ha skitmycket grejer". Den bara skriker Sara!
När jag kom hem från Lager blev det solning på altan. Så jävla varmt! Så jag borde få lite färg då jag satt i lite me än en timme och solade.




Är tydligen inte för gammal för påskägg! Vi systrar fick allt varsitt fullt med godis + varsin present. Jag fick en ljusblå skjorta med blommor på. Låter kanske inte så snyggt men är jäkligt nice! Gillar presenter asså. Det skulle man få oftare så kanske man skulle vara lite gladare? Fast samtidigt kan man ju knappt vara gladare i allmänhet än mig.

Ska snart dra till m&m för påskmiddag. Hoppas jag får mer påskägg.

Puss och Gull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0