dampryck

Fick panik över att jag inte gjort något vettigt på hela dagen så hem från grillning med närmaste släkten på pappas sida, riva ut sängkläderna, plocka upp allt från golvet,dammsuga och tillslut bädda med nya fräscha lakan. Men att jag typ inte fixat något jag skulle ha gjort den här veckan är en annan sak. Så det blev massa grejer på kommande veckas lisa med grejer att fixa eftersom det kommer upp mer saker hela tiden. Blää på mig själv alltså! Men känner mig lite piggare nu så det fixar sig.

Har bestämt mig för att jag ska börja packa lite smått. Saker som jag kommer behöva direkt i lägenheten men inte här hemma fram tills jag flyttar. Typ köksgrejer. Måste gå igenom mina kläder också för att kolla vad som får stanna kvar i hnäs for a while och vad som måste med direkt. Krångligt detdär och jag som inte har någon vana av att flytta. Men med tanke på att jag brukar vara bäst på att packa för allt om det så bara gäller en weekand i sthlm till en hel veckas semester, så borde det inte vara något problem. Och jag flyttar ju bara till sthlm så det är ju inte kris och panik ifall jag skulle missa något. Eller det beror ju på vad det är men iallafall.

En ny dag imorgon. En ny arbetsvecka. Den näst sista för den här sommaren. Och fredagen den här veckan kommer vara den sista fredagen med jobb. Fast dagarna kommer väl så megasegt bara för att jag vet att jag är inne på slutet. Får se till att ha massa saker att göra(som jag har, bara att jag måste se till att fixa det) så att dagarna är speedade. Ska inte få finnas kvar något på listan till nästa veckas lista. Så det så!

Måste hoppa in i duschen och sen sova så jag inte är död imorgon. Puss&Gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0