Den där jävla kuben!

Snacka om frustrerande! En rubix kub är inte bra för psyket. Jävligt soft att ha ligga vid datorn och snurra lite på när internet är segt men jag lyckas för fan int ens få en sida i samma färg. Men en da ska jag klara hela. Annars blir ja arg på riktigt.

Är väldans sugen på att gå på någon spelning. Ska iochförsig dra till grönan den 4 sept när Håkan Hellström spelar där men jag vill på spelning nu! Fast då behöverman pengar och det är någonting jag verkligen saknar...

2 veckor och 2 dagar kvar att jobba. Kort tid med tanke på att jag redan jobbat 4 veckor och 2 dagar. Och 21 dagar kvar till lön. Me Like!

Har faktiskt inte ett skit att skriva... Ikväll är det bänka sig framför Allsång På Skansen som gäller. Tänkte göra milkshake så man har något gott att äta/dricka. Så det är väl bäst att jag börjar fixa det nu. Poppa popcorn kanske man skulle göra också. Puss&Gull


Kommentarer
Postat av: michis

jag kan spela för dig, gratis. då slipper du ju åka till grönan också för jag och håkan kan ju sjunga lika bra :P

2009-08-05 @ 10:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0