helt crazy asså

En väl använd fras för min del. Men det är så det är. Allt är crazy. Coldplay-konserten var helt crazy. Konstant lyckorus i över 1,5h. På färden ut till Muskö (tror jag det hette) var vi helt crazy och rockade loss på allsång till vad som än spelades på radion. Väl framme är folket som redan är där helt crazy sega ( konstigt klockan var runt 00.30). men vi som var höga på lyckorus höll oss crazy och gjorde hela placet crazy all night. Helt grymt bra uppriggat med musik, ljus(julgransbelysning) och discokula. Grymt skönt att sova runt 05.00 men att vakna efter ca 6h sömn istället för 3h som jag trodde var fan mer nice. Bad i 16 gradigt vatten var dock inte så nice.
Övertrakasserat på crazy-fronten. Kan inte använda det ordet till allt. Får hitta på ett nytt ord. Men det är så det är, allt i mitt liv, på alla möjliga fronter just nu. Helt jävla crazy. 

Mycket inplanerat i veckan vilket jag gillar något enormt men sakta men säkert kommer det mesta som händer ge mig tillfällen att lära mig Sthlm på riktigt. Inte som besökare utan som invånare.

Fast vissa saker vet jag inte riktigt hur jag ska besvara. Vet verkligen inte vad jag ska säga. Ni som förstår förstår och är man då någon som inte förstår kan man ignorera det sista stycket.

Dax att bädda. Har en del sömn att ta igen. Puss & Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0