Last week for this summer

4 dagars jobb kvar. Sen blir det inget mer jobbande på ett bra tag. Kankse får jobba lite vid jul eller så, men vem vet? Skulle vara bra om man får jobba lite då och då när man har tid men jag lär inte vara den första dom ringer in om det saknas med folk men man kan alltid hoppas. Pengar behöver man ju alltid.

I väntan på middagen passar jag på att kolla några avsnitt Californication. Kan inte bestämma mig om jag gillar serien eller inte. Den är inte asbra så man bara vill se nästa avsnitt hela tiden men den är inte kass heller för den kan vara lite komisk eller rättare sagt pinsamt rolig. Kanske kan bestämma mig när jag sett hela säsongen. Men soundtracket är iallafall grymt bra! 
På tal om serier måste jag hitta Roswell. Det är en av de bästa serierna jag följt och det var för väldigt många år sen. Den och 70's show är till och med värda att köpa. Måste tillägga att han som har huvudrollen i Californication påminner lite om en som var med i Roswell. Måste kolla upp om det är samma person men det borde det inte vara för han i Cali är för gammal för att det ska stämma åldersmässigt med tanke på att han i Roswell var ganska ung. Men måste ändå kolla upp för att vara säker.

Imorgon är det äntligen dax för ett litet besök hos Jessica, den första frisören som inte är feg för att göra extrema förändringar. Dom flesta frisörerna, och det innefattar alla jag gått till, har varit otroligt fega för att man ska bli tjurig på dom om man inte blir nöjd när det är man själv som vill göra något extremt. En frisör jag gick till ett tag lyssnade inte alls på vad jag ville ha för frisyr utan klippte som han själv ville. Så då blev jag ju missnöjd och vile inte gå tillbaka dit eftresom det inte blev som jag ville ha det. 
Fast den här gången blir det ingen extrem förändring. Bara en extrem klippning per år så nu är det lite mer basic som gäller. Hittade en bild på Reese Witherspoon där frisyren är typ som jag hade tänkt mig.


Men med tanke på hur det brukar bli när jag ska klippa mig bestämmer jag mig när jag kliver innanför dörren på salongen. 

Nu börjar jag bli hungrig. Får ta och kolla om morsan är klar med maten snart. Tjingeling! 


Kommentarer
Postat av: michis

är det extrema förändringar i frisyren du vill ha borde du ju gå till mig nästa gång! då kan det bli ved fan som helst!

2009-08-16 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0