Snark och stress

Vägrar bli sjuk! Känner mig sjuk men ändå inte riktigt. Knepigt, men jag vägrar vara sjuk så nej, jag är inte alls sjuk! Men är sjukt trött iallafall. Så nu är det softarmusik som gäller. Försöker fixa med lite viktiga papper men det går lite sådär. Har inte packat så mycket som jag hade behövt idag men får fixa allt imorrn. Hann in till etown med mammsen och oj vad jag handlade. Lite för mycket kanske men jag gillar allt! Speciellt en underbar svart klänning som passar till både vardag och fest. Fast det blev dock inga jeans men det gör inget för nu har jag bestämt mig för att jag aldrig mer ska leta jeans. Ska endast köpa om jag råkar testa några billiga som sitter bra. Aldrig mer jaga och må piss över att alla sitter som skit.
Men handlade iallafall en stekpanna, potatisskalare, strykjärn, skjorttunika, leggings, strumpbyxor, långt linne, jacka och lite annat + att jag fick en elvisp som är mamma och pappas inflyttningspresent till mig.
Inga bilder idag. Kanske lägger ut imorrn. Eller aldrig. Tiden går frammåt, det blir nya bilder hela tiden.
Ska försöka fixa lite mer innan jag somnar, vilket jag kommer göra väldigt snart. Så, Puss & God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0