Tillbaka in the middle of nowhere

Då har man lämnat storstaden efter en grymt rolig och allmänt underbar vecka. Är helt slut i huvudet men nu har jag iallafall ätit så snart kanske jag vaknar till och blir allmänt jobbig. Sitter mitt i den värsta röran av kläder och random stuff som någonsin setts i mitt rum. Men det har ju sin lilla förklaring. Nu är det bara 3 dagar kvar till  jag får hämta nyckeln till min helt egna lägenhet. Är helt overkligt men sant.

Den andra föreläsningen som jag var megataggad till missade jag då då. Vaknade upp halv 8 och fick panik. Bara själva bussfärden tar en halvtimme och att jag inte mådde så jättebra just när jag vaknade gjorde att jag struntade i det helt enkelt. Får kolla om jag får skriva av någons anteckningar på måndag. men jag tog mig iallafall iväg på föreläsningen om studieteknik och lite tips fick man allt. Sen var det då Johanna och Kristoffers inflyttning. Grymt nice lägenhet! Och det är så skönt att bara sitta med dom och dricka te och bara vara. Att dom bjussar på middag är också ett + i kanten. Dom bjussade på middag i torsdags också men det är inte precis så man slipper jobba för maten. Dom köper hem ingredienser och blandar smet och jag får steka fattiga riddare.

Har inte lagt upp bilder på aplänge så nu är det time! RANDOM PICS!!!

Coldplaykonserten!



Det här kan vara den snyggaste bilden jag någonsin tagit!



Orkar inte lägga upp alla bilder nu så det blir en uppföljare imorgon eller så. Lite behind the scenes av en fotosession runt en pälsmössa(?) och allmänna ljuspunkter i livet. Pusselipuss!!!

P.S Det mesta hamnar såklart även på fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0