wiiiiiii

Jag vill ha ett nintendo wii! Grymt kul! Har iochförsig bara testat att köra bowling och tennis men jag ägde(för att vara nybörjare). Så det blir allt till att slänga ett öga på budgeten och försöka få ihop till det.

Om det inte vore för att man måste tjäna pengar skulle jag för alltid vilja leva såhär. Gå upp när man är pigg, inte behöva stressa för att göra sig iordning, chilla i skolan och bara dricka kaffe och vara social. Inga måsten eller bestämmelser. men man kan inte ha roligt jämnt...Så imorrn blir det 3timmars föreläsning och sen fika med Sara. Ska bli kul att träffa henne igen. Hann bara hälsa på henne lite snabbt på malma men nu blir det fika efter att vi båda slutat föt dagen.

Nu är det My name is Earl på tv och sen börjar Dexter så det blir att bädda och sen ligga och slötitta tills jag somnar. Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur har det gått nu i skolan då? =)

2009-08-25 @ 17:30:48
URL: http://ellensrandomramblings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0