01.49

Sömn ja tack! Man ska vara trött 10 i 2 på natten men nej nej inte jag inte. Började känna mig lite trött och seg på Hellströms så jag, Dalia och Marielle drog till donken istället för lite nattkrubb och så hann jag precis med sista saltsjöbanan hem. Nice! När jag tänker efter, jag kan inte ha varit hemma så länge egentligen... Saltsjöbanan gick prick 1 från slussen så med att ha gått från stationen så måste jag varit hemma typ kvart över. Men nu kan jag inte sova iallafall så jag ligger här och lyssnar på seg musik och plinkar på datorn. Nej lugn musik var det! Äh det går helt enkelt inte att hoppa över vissa lite mer fartfyllda låtar.
Har bestämt mig för att ta mig hem på söndag. Om det blir pulkaåkning i Vällingby på lördag vill säga. Annars åker jag på lördag. Så en mysig fredag i Sickla för första gången på länge imorgon alltså. Johanna snackade om att hon ville gå på bio ifall jag stannade kvar i sthlm men vi får se. Äh, ska nog ta och läsa lite istället. Det brukar funka när jag vill bli trött.
Så tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0