Chillpills works

Bitterfittigheten är borta. För idag. Tydligen så är det jul imorgon och jag längtar, men då mest efter mina systrar fast jag träffar allihoppa ganska ofta. Eller faktiskt väldigt ofta. Får även träffa min lilla beuundrare imorgon. Hur fan ska jag kunna plugga om dampbarnet Gabriel är här? Och vem vet, en mer dampig sida kanske visar sig hos Rasmus också? Frukost imorgon kl 9.30 med hela familjen + idas sambo med barn.
börjar faktiskt bli lite nyfiken på vad jag får för julklappar. När det gäller presenter då jävlar vaknar jag.

Jaja dax för beutysleep(som om det behövs ;P)
Tjingeling!

p.s kul att jag går och lägger mig tidigare dagen innan en ledig dag än innan en dag med jobb och/eller plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0