Galet

Sitter och är lite galen och busig. På ett bra sätt. Spännande!

Påbörjar sista jobbveckan för detta år imorgon. 3 dagar till sen är jag hemma i Sthlm igen. Slutar jobba runt 12 på onsdag och sen tar jag 12.30 tåget hemåt. Längtar! Sjukt vilken hemlängtan jag har nu. Måste kolla upp lite om nyår för att se vad som händer men jag vill parta, det är nått som är säkert. Börjar även så ljuset med inlämningsuppgiften så just nu känns det bra med det mesta. Det ända som känns lite jobbigt är att jag tror att jag kommer ha problem att somna ikväll eftersom jag lyckats vända dygnet lite smått. Bara sådär över en enda helg. Illa.

Har varit en soft helg med Alex. Utgång i fredags, filmkväll med Revolutionery Road, Tropic Thunder och 17 again i går och idag gick vi lite på stan för att avsluta med lite fika inne på 21an. Gillar skarpt! Har bara shoppat lite för mycket...Har hunnit varit 2 varv nere på lager och så blev det lite smått och gott i Etown idag. Mest nöjd är jag över en svart basker och ett rött lackskärp med en rosett. Farligt. men mitt ekonomiska år börjar 2010.

Ska väl ta och försöka jobba lite till på inlämningen ikväll.
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: alex

tack för en väldans trevlans helg hörredu mupp!

2009-12-28 @ 00:29:10
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0