Hemma i skogen

Nu har jag anlänt till skogen. Eller ja har varit här ett tag men ändå. Sitter och kollar på One Tree Hill och snart börjar Gossip Girl. Och senare ikväll visar dom Coyote Ugly. Slökväll it is! Måste fixa lite med några julklappar och så men annars tänker jag inte röra mig ikväll- Eller kanske baka lite pepparkakor...Äh får se.

Igår blev det pulka och snowboard i Haga. Askul! Sen skulle det bli moffarkväll så vi köpte sjukt mycket godis, ben&jerry's och massa coca-cola. Men eftersom vi kollade på en skräckis/thriller så man var inte så godissugen. Men då har jag haft massa godis idag. Idag blev det segar morgon och sen brunch på String där dom har världens godast varma fårost-mackor. Och efter en tågresa med ett översmockat bastuvarmt tåg var jag framme i Flen typ halv 4.

Imorrn blir det att jobba och sen kommer Martina hit. Jippie!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0