I don't see the point...

Överskattat. Så jävla överskattat rättare sagt. Om det fanns ett piller man kunde ta för att få i sig allt man behövde under en dag skulle jag mer än gärna ta ett sånt. Om dom skulle hitta på något sådant och behöver testkaniner är jag mer än gärna frivillig. Att äta tar bara massa tid. Iochförsig så skulle inte tänderna må så bra om dom inte fick jobba men det är ett senare problem. Det är någonting jag verkligen hatar, att det inte går att prioritera bort mat och sömn. Det tar sån jävla tid. Fast äter jag inte orkar jag inte med allt som måste göras och sover jag inte mår jag helt stört dåligt. Ett I-landsproblem I know eller ett icke-problem som Emma hade sagt i detta läge men ändå, dygnet har för få timmar.

Egentligen borde jag inte sitta här och knappa på datorn när det ska städas(storstädas tillochmed), packas, diskas, pluggas och sorteras. Men det är skönt att bara skriva massa skit för att sen ta tag i allt fix. Har redan fixat matlådor så den biten är avklarad.

Längtar efter helgen nu. Ska bli skönt att komma hem men det finns ingen tid för vila där heller men det gör mig ingenting. Och sen längtar jag tills nyår. Vill ha nytt år. Ser fram emot det nya året riktigt mycket.

Men nu ska jag fixa och trixa i den lilla lyan. Storstädning it is!
Tjingeling från dammråttorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0