Jul?

Tydligen så är det julafton imorgon. Har jag inte riktigt märkt. Har noll julstämning och längtar bara tillbaka till vardagen så sjukt mycket. Kanske känns bättre imorgon men ändå inte då jag har planerat in lite pluggtid...Asså det är sjukt vad jag är bitterfitta idag! Ingen aning varför men jag antar det är för att jag är stressad med inlämningen då alla andra typ är klara eller typ klara. Har varit jätte bitchig nästan hela dagen och det har gått ut över andra speciellt mamma. Fick damputbrott för att hon tänkte pynta "mitt" rum och då blev hon grunig på mig för att jag var tjurig. Måste skaffa jobb i sthlm i sommar för jag tror inte jag klarar att bo här nästan hela sommaren. Jag vill bara vara i mitt egna hem.
Ska försöka plugga lite nu och sen kolla på film för att somna tidigt så den här piss-dagen kan vara över.

Tjingeling med saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0