Jullov?

Vad kul att man enligt pappret har jullov. Men då är det också bara enligt pappret. Inte fan har jag ledigt. Är jätteglad för jag får jobba 6 dagar men att det sen finns massa plugg som måste fixas med gör inte precis att jag får någon ledighets-känsla.

Har haft en väldigt produktiv dag i skolan. Ett suveränt upplägg för att få allt gjort i god tid är gjort och vi ska göra allt för att följa det. Tyvär ligger jag lite efter redan nu men det skyller jag på "Harrys böcker" för. Skulle köpa boken som vara klarläst till hälften tills på torsdag men den var såklart slut. Och just den boken går inte att låna på bibblan för tillfället. Så jag fick låna den som dagslån vilket betyder att den skulle vara inne innan 21 så jag kunde inte ta med hem och slutföra. Så dagen har varit lite knasig men imorgon kommer mycket bli gjort. Ska till tandläkaren också. Mitt sista gratis-besök.

Har äntligen tränat som vanligt! Har inte kunnat träna på riktigt sen slutet oktober men nu jävlar är jag på G igen. Egentligen skulle jag ha kunnat tränat för flera veckor men jag vågade inte innan läkaren kollat upp nacken. Men nu räknar jag med ordentlig träningsvärk imorrn.

Är jätte hypad. Ställde mig och stekte pannkakor när jag kom hem vid halv tio. Så då käkade jag och fixaade matlåda. Men det är vetenskapligt bevisat att man blir pigg av träning. Så träning senare på kvällen och sen lite socker på det är inte en perfekt kombo för mig som gärna skulle somna nu. Är så hypad att jag knappt kan slute skriva. Men det är dax att försöka sova.

Bara som sista. Konserten igår var jättebra. Inte WOW! men jättebra. Förbandet, eller band...mera en ensam tjej på en alldeles för stor scen för henne, sög totalt. Men Regina Spektor, den kvinnan kan sjunga.

And btw, åker hem i helgen. Ska bli härligt! Ska försöka att bara ta det lugnt lite(fast det har jag inte tid med), plugga, gå på stan med mammsen, bio förhoppningsvis och julbord med hela familjen.

Nä nu är det verkligen dax att sova. Uppfattade inte att klockan är mer än 11... Ja det här blev ju lite som "Direkt från livet som Sara" - små delar om allt och ingenting.
Yeye god natt! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Vilken lång dag du haft! What? Ska man läst halva boken tills torsdag!? I better get going then!



Åh, det går bra med boken! Snart klar och den är grymt bra! Låg och läste till 2 en kväll här! Hehe, svårt att lägga ifrån sig den! Självklart kan du få låna den! :D Tar med den när jag läst klart den!

2009-12-09 @ 11:09:22
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0