Kameraförbud

Dubbelmoral är helt klart min starka sida. Först tjatar jag omatt jag tycker vi ska ha kameraförbud när vi festar för det blir alltid massa pinsamma bilder. Men vem är det sen som snällt ställer upp på alla bilder och posar och flummar. Självklart jag. Som tur är var det Cläjs som tog mest kort och han är inte värsta "lägga-upp-alla-bilder-på-fb-nörd". För eller senare kommer dom nog hamna där och då får sig nog alla skratta ordentligt till mina och sabinas muppominer.
Började kvällen med att äta sushi och dricka öl för att lite senare möta upp resten av party-folket. Det blev inget boulehallen, vi drog mot Metro istället men dom hade inte öppnat än så vi satte oss på ett litet bajen-hak. Kände mig aningen felplacerad. Men tillslut öppnade metro och vi var först på plats. Det gjorde inte mig någonting för festen är där ETD är och eftersom vi kom dit så tidigt slapp vi betala inträde och stå i en jobbigt lång kö. Men lite follk dunstade allt eftersom så vi var lite folk som fyllekäkade på McD innan vi tog tuben mot Hornstull och Strand. Det är än en gång bevisat att jag inte tänker när jag är full (eller nykter för den delen). Blev bjuden på snus och självklart är inte jag bang. Men självklart är det starkt snus och typiskt av mig att bara "men jag känner inget av snuset". Jo då, det gjorde man. Efter ett tag när jag hade hunnit ta 2 små nikotionbomber på en kvart. 
När vi kom till Strand var det knökat med folk men dörrvakten öppnade dörren för oss utan problem. Soft ställe Strand men jag började känna mig lite seg så jag stannade bara ett tag innan jag åkte tillbaka till Slussen och tog bussen hem. Så jag vet inte hur kvällen slutade för mitt spåra-folk. För det var kvällens mission. Att spåra totalt. Jag spårade inte fast jag hade lovat men jag var på mitt bästa partyhumör. Jättejobbig och pratade hela tiden.

Men då lever jag iallafall idag då Emma kommer hit. Ska ta och käka lite frulle och kolla några avsnitt Glee så jag vaknar. För ikväll blir det  förhoppningsvis Frank Turner-konsert. Men vi får se för det var lite jobbigt med biljetterna. Men men vi får se. 
Nä nu måste jag börja fixa. Skulle behöva städa lite också men Emma får fan ta att det ser för jävligt ut här.

Men frukost var det. Och öppna en till lucka i chockladkalendern.
Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, storsnusaren Sara. :P

2009-12-05 @ 12:43:41
URL: http://ellensrandomramblings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0