kill me or something...

Blä jag börjar bli riktigt jävla trött. Men jag SKA sitta kvar och plugga till någongång runt 20.00. Vår lilla skara av tappra tentapluggare har blivit färre och färre. Vi har setat runt 10 pers vid vårt lilla läger men nu är det bara jag och Sabina kvar och hon ska också dra snart. Så idag vinner jag. Or something like that... yeye back to buisness.
Tjingeling!
(någon som har märkt att jag har börjat skriva en hel del små meningar på engelska. Duktigt tycker jag med tanke på att jag suger på engelska. Please people speak english to me instedd of swedish. At least sometimes. And please correct me when i say or write wrong words och spell words wrong. Thanks!)

Kommentarer
Postat av: alex

okay, if you say so! :P the correct spelling is: "business" and "instead". and you're very welcome!

2009-12-01 @ 19:56:28
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0