Längtan

Längtar sjukt mycket till imorgon runt kl 18.00. Då borde jag ha lämnat tentasalen och dragit hem för ett snabbt ombyte för att dra till medis och möta klassen. Ska bli askul med tentaöl. Speciellt när alla verkligen satsar på att supa. För nu är det mycket sorg som behövs supas bort med  tanke på vilken ångest typ alla har inför den här tentan. Det inkluderar även mig. För första gången tänker jag faktiskt plugga lite imorgon innan tentan men det är bara för att jag är helt död nu så jag kan ändå inte få in nått i min lilla skalle. Så jag satsar på att sova ordentligt istället. Så nu ligger jag här och käkar chocklad. Ska kolla lite på Glee. Asrolig serie!
Men det är tur att det ser ut att bli en riktigt rolig helg efter denna hemska pluggveckan. Tur att jag har så härliga människor att plugga med. Men helgen iallafall. Imorrn är det då tentaöl. Sen på lördag kommer Emma hit och då ska vi gå och se Frank Turner spela. J&K and maybe lite annat folk joinar och så blir det lite partyparty när emma ändå är i stan. På söndag ska vi på bio. New Moon såklart. Äntligen!
Måndagen är inte helt fel. Nya kursen börjar så jag går i skolan 14-16. Sen blir det att skynda sig hem då det är Regina Spektor-konsert lite senare. Ska bli jättejätteroligt! Och oj vad jag längtat efter den konserten och nu äntligen!
Men nu ska jag kolla Glee.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0