Lördag?

Är det verkligen bara lördag? För det känns verkligen som söndag så jag tror inte riktigt på alla kalendrar idag.
Men ok då, det är väl bara lördag. Är typ klar i tvättstugan nu, tvätten hänger i torkskåpet så jag måste bara springa dit om typ 1h för att hämta den. Idag måste jag verkligen packa och städa. Och då menar jag verkligen måste! Vid 4 ska jag till Vällingby och åka pulka och innan det ska jag förbi karolinska en snabbis och hälsa på fastern min. Mitt tåg går runt 8.30 imorgon bitti så jag får varken sovmorgon eller möjlighet att fixa i lägenheten imorrn. Blä för det men nästa tåg hem gick halv 3 så då åker jag hellre tidigt eftersom jag ska baka pepparkakor och plugga imorrn.

Känner att jag har varit lite slö med att lägga upp bilder här på bloggen men det tar sån jävla tid att flytta korten från min mobil. Men nu ska det bli ändring på det. Min tanke är trots allt att använda bilder för att berätta vad som händer och sker. Efter nyår tar jag tag i ändringarna för då ska ändå utseendet på bloggen ändras. Det är dax för det nu. Fast det lär ta ett tag med tanke på hur oteknisk och totalt lost i datorvärllden jag är.

yeye nu ska jag vara effektiv. Fast inte effektiv i Emmas mening (fuska) utan rätt effektiv.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0