Lycka

Kan inte minnas när jag var såhär lycklig senast. Eller jo, det var på julafton när jag fick min jacka. Men iallafall. Är äntligen tillbaka i Stockholm. M&P körde mig hela vägen hit istället för att droppa mig och packningen på tåget. Deras anledning -Inte en chans att Sara får hem all packning utan att bli sjukt förbannad och hata världen. Så eftersom bilen rullade bra idag och dom alltid vill spendera tid med mig körde dom hem mig helt enkelt. Är grymt tacksam! Så nu är det bara att plocka upp allt från väskorna och ordna med alla nya kläder och accessoarer som jag hunnit köpa under min tid i skogen. Ska iväg till J&K sen. Vet inte när men det spellar ingen roll hur sent jag kommer dit. Kan nog tigga till mig fattiga riddare.

Låter håret ha ledigt i en dag. Så ingen färgning idag men imorrn drar jag med mig J för att välja färg. Tänker inte bli så mörkhårig som jag varit, vill ha det lite ljusare men det lutar åt koppar eller någon form av rött. Skönt att ha bort det svarta nu iallafall.
Lär väl fixa och dona inför imorrn kväll också. Johannas kommentar när allt var spikat för nyår -Men vad ska vi ha på oss?! Imorrn är det då middag och champagnedrinkar som gäller. Lovely!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0