OMG

Har beslutsångest på hög nivå. Nu kan man lätt snacka om att insidan och utsidan av mitt huvud passar ihop men jag är tveksam. Krävs lite mer jobb för att få det bra men kommer det verkligen bli snyggt?

(omg vilken stor näsa jag fick på bilden)
Har planerat rätt länge på att bli blond igen men det är bara att konstatera, jag ser verkligen inte ut som jag gjorde för 2 år sen. Det slutgiltiga beslutet kommer tas imorrn när jag möter min stylist (Johanna).

Btw. Inlämningen är inskickad. Så nu slipper jag den och jag fick VG på förra tentan. Och jag som var helt inställd på att få göra omtenta. Så idag är jag riktigt glad.

Måste verkligen packa nu. Jobbar fram till lunch sen är det tåget hem. Shit vad tiden kommer gå segt imorrn bara för att jag vill hem. Men om mindre än ett dygn är jag hemma i mina rätta trakter. Fast så ska jag inte ens sova hemma...kommer typ bli att åka hem för att lämna grejer och småfixa innan jag åker till J&K för att umgås med dom och sova kvar på bäddsoffan för sista gången. Iaf just den bäddsoffan. Kommer sakna den...
Packa var det!
Blonda tjingelings!

Kommentarer
Postat av: alex

hahaha! förlåt att jag säger det här men fy faaaan så det ser ut! mwahahaha! jag tror det räcker att du är blond i sinnet, håll dig till mörkt du. ;)

2009-12-29 @ 23:22:17
URL: http://alexandralenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0