On my way

Ska snart börja dra mig till söder. Ska typ käka och dricka öl på nått sunkställe för en av kapten kaos kompisar har fyllt år. Grattisgrattis!

Mitt trogna eskilstuna. Har sprungit runt och testat sjukt många jeans men jag hittar inga bra. Och på Gina hade dom inte mina i rätt storlek. Så jag fick ringa mammsen som var i etuna så att hon sprang in på gina där och köpte dom. Hoppas bara att hon köpte rätt annars går jag snart byxlös. Eller nått sånt.

Har börjat fundra på hur länge min dator kommer överleva. idag spillde jag nagellack på tangentbordet och sedan tidigare är den lite trasig i hörnen och allmänt knasig. Så mitt bud är ett halvår till. Sen kommer den vara på bristningsgränsen.

Jaja det börjar bli dax att göra mig redo för att dra.
Så tjingeling!

Kommentarer
Postat av: michis

din dator har iaf inte trillat av en pakethållare :P

2009-12-18 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0