Rock on biatches!

I been walking in the streets at night. Keep moving! Keep moving!

Yeye det där var bara dampryck. Det är en textrad från Mad staring eyes låt walking in the streets.
Nu är jag vaken iallafall. Har tillochmed hunnit duscha. Effektiva jag. Idag måste jag städa och försöka hitta jeans. Ska köpa likadana jeans som jag redan har. Tråkigt, I know men jag är nöjd med dom för det är nog dom jeans jag någonsin haft som har setat någolunda perfekt. Fast ändå inte. Yeye, ett jävla problem. Men sånna ska jag försöka hitta idag. Gina Tricot ät tyvär inte så bra i sin variation på storlekar. Men men. Jag bor för fan i sthlm så dom måste finnas på någon av alla GinaT som finns här.  

Fan vad segt Roswell laddar! Ska se den serien från början för det var min absoluta favvo-serie när jag var yngre, typ 10-11 eller så. Har faktiskt ingen aning om när den sändes men det ska jag kolla upp.

Nu är hytten bokad till kryssningen iallafall. Längtar som faan! Det ska bli stört kul! Exakt en månad kvar bara. Yeey! Min hytt har avsagt sig ansar om för och efterfest. Eftersom vi är grundarna till det hela, ok Cläjs är väl det då men ändå, så har vi delegerat ut allt sånt till andra hytter. Mohahaha.

Nu ska jag dricka te och kolla roswell om den vill funka. Annars kollar jag någon film. Whatever rent ut sagt.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0