Styr upp mitt liv tack!

BLÄÄ!!! Är sjukt slö och vägrar göra nånting överhuvudtaget. Så jag sitter här vid datorn. Gjorde lite vägrar-göra-mat-mat. Alltså töntigt enkel mat. Köttbullar, feta-ost och skinka på tunnbröd. Men här kan jag inte sitta hela kvällen. Måste börja städa lite. Och förbereda inför morgondagens seminarium. Blä på det med. Men om jag tar och är lite duktig till typ halv 9 eller så, så kan jag lägga mig och slöa tills jag somnar sen. Ja så får det bli.

Imorgon är sista dagen i skolan för det här året men trots det finns det plugg som måste fixas. Yeye. Imorgon blir det avslutningsöl iallafall. Fast imorgon är det nog ingen som spårar. Alla är för fattiga för det. Sånt sparar vi till kryssningen, då jävlar kommer alla, och då menar jag verkligen alla, spåra.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0