Tidsbrist och förfrusna tår

Har sagt det typ 10000000000 gånger och säger det igen. Dygnen är för korta. 1, jag har inte hunnit skriva någonting alls på uppgiften som ska in senast tisdag 29e. 2, jag är inte helt klar med julklapparna. Massa pyssel och trix med paketen kvar + att de ska slås in. 3, har inte hunnit gjort julgodis. Min lösning på det hela är: först och främst fixa klart alla julklappar direkt när jag kommer hem från jobbet imorrn(tack och lov att jag sluter vid lunch), skriva på uppsatsen när jag äter och pausa lite då och då under tiden jag skriver för att fixa lite allt möjligt gottgott. Men då har jag prioriterat ganska mycket julgodis som inte kommer bakas i år. Så endast de mest viktiga kommer tillagas(så jag struntar i pepparkakshus). So i got a plan!
Men vad jag har hunnit är iallafall att klippa mig. Så nu är frissan fixad och jag måste bara vänja mig och testa lite styling så det passar mig och min stil.
Har även kommit fram till att utnötta springskor inte är det bästa när det ligger sjukt mycket snö på backen. Så ja, mina tår är typ förfrusna eller något sånt.

Imorrn får jag pengar! Och Johanna kommer hem. Yeey!
Tjingeling

p.s jag har fått en beundrare. 3 årige Gabriel loves me. Det är Idas kille Niklas's son. Glad att veta att inte alla hatar mig iallafall XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0