What to do, what to do

Har lite beslutsångest. Vet inte om jag ska åka hem imorgon eller på lördag. Har sagt till mamma att jag ska komma hem imorrn men det känns lite jobbigt att lämna sthlm så jag vet inte riktigt. Fast om jag åker imorrn kommer jag till etuna vilket är bra eftersom jag har lite småsaker kvar att köpa. Känns lite som att jag sitter och argumenterar mot mig själv just nu. Får ta en rejäl funderare när jag fixar lite mat.
Ikväll blir det sista ölen för året med klassen. Lite sorgligt faktiskt. Kommer sakna allihoppa jättemycket när jag är hemma. Men vi har 2,5 år kvar som vi ska stå ut med varandra så 2 veckor ifrån varandra dör nog ingen av.
Fixa lite krubb var det ja...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0