allvar

Dax att dra till högskolan då. Men inte så seriöst. Bara massa info och reklam för att få oss att gå på Mälardalen. Men där vill jag inte hamna så om det lär inte hända. Hoppas jag.
Har köpt biljett till 100dagarsfesten idag fast jag egentligen inte har råd(bild kommer senare bara för att skryta). Ellen var snäll och lånade mig 100 kr så jag kunde köpa biljetten så nu finns det ingen återvändå. Men fest är ju alltid kul så vad gör det att man är lite fattig då och då(läs hela tiden).
 Fett soft dag iaf, inga lektioner pga högskoleinfon, hade sovmorgon och ska sen hem och steka pannkakor med Ida. Rätt rolig grej som hände imorse. Jag fick gå till station eftersom det inte gick nån buss, men då när jag går förbi älderboendet som finns i Hälleforsnäs tystnar min musik vilket betyder att någon ringer. Och det är min kära syster Ida som öppnar med kommentaren "titta åt höger". Och vem står då där och putsar inne i trapphuset, jo min lilla storasysteryster. It made my morning! Kul med sånna där plötsliga skojigheter. Andra kanske inte tycker det är så skoj men jag tycker det var lagom skojigt med tanke på att det fortfarande var morgon (9.05) och man är lite smått seg.
Så de så!

Har fett mycket att skriva om men det gör jag sen, det börjar bli dax att dra.
Klart Slut Over & Out. PEACE!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0